hurtigt !

Idag har jag faktiskt tänkt att vara massa duktig. Jag ska äntligen ta tag i min garderob, JP kom med den briljanta idén om att dra till Loppis och bli av med massa grejer. Sjukt smart, kläder och massa som man inte längre använder kanske någon annan får nytta av. Bara jag blir av med det så är jag nöjd :) 

Rått trevlig kväll igår, jobbade hela kvällen. Drog sedan och hämtade upp Emilie och Pänsy och vi styrde kosan mot Fredds svärföräldrar. Riktigt trevligt ! Massa mys och prat, och självklart det sista jag glömmer. Vår åktur i den underbara Hummern ! Gaaah vad jag älskar den där bilen, helt otroligt !    <3



Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sanna

hoho uppdatera


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback