hmpf !

Gaah, jag förstår inte vad problemet är ,  jag sover så sjukt dåligt på nätterna. Har varit så sen i Ånn. Skitskumt verkligen. Bara vaknar flera gånger och ligger och vrider och vänder :/   Inte bra.

På tisdag blire iaf dags för första sprutan inför resan, uuuusch, jag längtar verkligen inte efter den där jäveln ! ;S   Hatar sprutor och nålar överhuvudtaget.  Att ge en häst spruta är liksom ingenting, det är ju bara rakt in i halsen. Men när man ska få den där tunna äckliga kanylen i sig själv, nej då tar det emot vill jag lova !

Det här med träningen känns sjukt bra nu iaf, Pänsy har sett till att motivera mig ordentligt, eller ja, motivationen är det väl inget fel på egentligen. Jag vill ju verkligen träna, och jag har ju målet framför mig. Mönstringen i oktober, jag ska fan få bra på det och komma in på det jag vill ! Vi har kört 5 km spåret 3 gånger nu, och det känns sjuuukt bra ! Det bara flyter på, men jag märker i mina fötter att skorna börjar bli slut. Får åka och kirra det nästa vecka när jag är ledig och ska till västerås med gänget och shoppa lite stuff. Måste kolla ryggsäcken inför malaysia/filippinerna resan oxå. Pänsy hade hittat en grymt bra iaf. 

Nu blir det till att hjälpa mamma med handling ,  dom sticker till stugan i helgen och vi blir hemma själva som vanligt. Me like ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback