Dålig uppdatering

I know, I know. MEn som sagt så har jag varit uppe i Ånn på GK1an. Herregud vad roligt vi haft, 11 dagar med bara massa skratt, galenskaper, nytt lärande och MÖRSCH ! 

Jag har även under tiden fått tid för mönstring, vilket känns helt underbaart ! Den 27e Oktober drar jag ner till GBG och kör gärnet. Jag ska fan in alltså , sanna mina ord.

Idag blir det bara massa jobb, sista dagen i Köping. Känns helt okej, har varit en sjukt intensiv sommar, men roligt dock ! Kvällen spenderas i skultuna.  Det kommer bli jäsning på hög nivå tillsammans med B.  We like it.  :)

Håller på och anmäler Julle till Fornaboda nu också, 50 km tävling satsar vi på. Nu på lördag blir det en genrep inför det då, 47km träningsritt tillsammans med Kattis. Jag rider en slinga på 17 km medans hon rider lektion på Bonnie, Sedan så joinar vi varandra och rider 30km tillsammans igen. Jag tvivlar inte en sekund på att hästen inte skulle klara det. Han är helt klockren nu alltså !

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback