vilken morgon !

Herregud, som vanligt när jag är ledig, och ingen annnan i huset är det, så är det självklart att jag tamigfan alltid blir väckt på mornarna ! Syrran var in i rummet jag vet inte hur många gånger, jag blir tokig !

Och det värsta utav allt är att jag på nåt sätt knappat på min mobil, och nåt program varit igång och dragit ur alla batterier. Det var fullt när jag gick och la mig igår :S Tack vare det ringde aldrig väckarklockan och jag sov till 10.40,  när mamma kom in och väckte mig !  PANIK ! J
ag som skulle ha en bra dag med att gå upp i skaplig tid och ut och springa. Nej nu känner jag mig inte taggad alls genom att jag försov mig. Och egentligen är det min lediga dag, hur kan jag tänka så ?! 
Alltså jag vet inte, jag blir bara sur när det inte går som jag planerat. Usch.



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback