Träningsvärk.

Visst det är skönt att ha träningsvärk, då känns det mer som att man gjort något.
Men alltså som nu, dum som jag är glömde jag stretcha igår efter löpningen, jag tyckte tydligen desperate housewives var bättre. Jag har så sjuuukt ont i min kropp, går som jag blivit påsatt i fel hål av något riktigt stort   ! Det är inte kul alltså.

Idag vare lite folk hemma, morsan skulle ha möte om hemvärnssjukvårdare, vi får se hur det blir. Jag och Johanna har iaf anmält oss till lite utbildningar i sommar, men jag vill ju helst av allt gå som hundförare, detta får väl duga tills jag tiggt till mig och tränat upp en vovve oxå =)


 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback