Promenad med tid för eftertanke.

Igårkväll efter jobbet åkte jag till Gryta för att dra med en god vän ut på min dagliga promenad. En liten "snabbis" resulterade i 2 timmar och Madde var inte hemma i Köping förrän halv 12. Väldigt trevligt !

Idag var det ju inte värre heller. Först jobb hela morgonen och sedan stall, blev en promenad i blåsten med Jullebus, som självklart var rädd för ALLT just idag när det fladdrar och låter. =) Söthäst.
Efter stall blev det återigen Gryta.
A mötte upp mig och vi tog bilen ut till björnön för att gå en sväng på spåret. Hur skönt som helst ! Man kan ju inte hjälpa att tiden rinner iväg där heller när man har trevligt =) Massa prat och skratt och planering inför helgen. ;)   Nu hoppas vi bara på fint väder !
Det är så sjukt skönt att prata med någon som gått igenom samma saker, blir alltid lättare att dela erfarenheter och det betyder så mycket för mig. Tack för att du är du ! :)


När jag kom ut till stallet låg Medusa i hagen och mös.




Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback