men vinden i håret...

gav jag mig ut iaf ! ;P Blev först en löprunda i Johannisdal som gick förvånansvärt bra. Det är bara så sjukt mycket jobbigare när det är kuperad terräng. Blä för det.

Iaf , inte nog med det så tänkte jag att eftersom jag inte har något särskilt för mig, så tar jag en promenad :) Sagt och gjort, gick hela rakan ner till Donken och förbi, till ICA och förbi nygård. Och på cykelvägen hände det skummaste, 3 killar kommer och går mot mig. Har aldrig sett dom i hela mitt liv. Dom börjar liksom täcka upp hela cykelbanan och jag fattar inte vad dom håller på med. Så ena börjar liksom typ signalera att jag ska dra ut mina lurar ur öronen, jag gör det.

Sen snubben säger : Asså varför går du så mycket ?
Madde: eeeh, jag är ute och tränar.
Snubben: Jamen med den där kroppen behöver du inte träna.
Madde chockad svarar : Jag ska springa marathon, klart som fan jag måste träna !
Snubben: Kom och träna med mig,
Madde börjar gå därifrån och snubben följer efter medans han mumlar nåt om att madde ska ge honom sitt nummer. Madde stoppar in lurarna i öronen igen och börjar springa därifrån !

Pinsammare promenad ! JAG DÖR !



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback