Listan.

Lovar du att vara ärlig? Ja
Du heter: Madeleine Birgitta Engström
Smeknamn: Madde, Biggan
Låt som när du är ledsen sörjer till?: Rascal Flatts - What hurts the most
Beroende av: Bilen
Vad tror folk om dig?: Att jag är världens gladaste människa
Stämmer det?: Väldigt ofta, men inte alltid
Vad får du oftast komplimanger för?: Min rumpa
Vad säger du för att imponera på någon?: Jag försöker inte medvetet att impa på folk
Hur imponerar man på dig?: Är ärlig och bjuder på sig själv
Brukar du skratta för dig själv?: herregud, ja.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: " okej okej. Ja du det var ett tag sen man såg dig och hörde din röst"
Var bor du?: Köping
Trivs du där?: Delvis
Äger du några converse: Nope
Sprit, cider, vin eller öl: Cider
Brukar du bli för full: Oh ja. :/
Vad har du för mobil operatör: Tele2Comviq
Är du allergisk mot något: Pollen och vissa frukter.
Hur svarar du i mobilen: "aa det är Madde" eller "Hallå",  kan även förekomma ett "YO"
Vem ringde du senast?: Brorsan
Antal timmar sömn inatt: 7,5
Sov du ensam: Ja
Brukar du komma i tid: Ja
När mår du bra:  När jag umgås med mina nära och kära
När blev du fotad senast:  Idag
Hur känner du dig nu: Trött
Vanligaste färg på dina kläder: Vitt, svart, grått , blått.
Vad tycker du om fötter: Äckligaste som finns !
Vad saknar du: Ett fett bankkonto.
Hade du en bra kväll igår: Ja, mysigt ! :)
Favoritdryck på morgonen: Vatten eller mjölk.
Rakar du benen: Ja
När brukar du oftast gå och lägga dig: Olika
Är du blyg?: Nej,
Sysslar du med någon idrott: Distansritt.
Vill du hellre ha mail än brev: Brev, roligt med post ! =)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jaa faktiskt. Been there, done that :)
Har du spytt offentligt: På offentliga ställen, men inte direkt framför folk.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Ha sex , kissa stående
Är du nöjd med ditt liv: Ja, bitvis
Är du bortskämd: Kanske lite.
Vad gör du i morgon: Jobbar
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: Olika.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Beyonce
Vad längtar du till?: Kryssningen !
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Absolut
Vad använder du för shampoo?: VO5
Vad är det finaste du fått?: Kärlek och ömhet.
En speciell dag du minns: Studenten !!
Hur gammal är du: 20 år
Tycker du om någon just nu: Ja :)
Du samlar på: Skor
Gröna eller röda äppeln: Röda
Vem kan du ringa när du är arg/ledsen: Syster, mamma, Pänsy, m.m
Gillar du golf: Ja, det är kul.
Vilken tid gick du upp idag: 9.30
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja 
Har du strumpor på dig nu: Nej, barfota
Är det okej att gråta: Självklart
När grät du senast: Några veckor sen.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa, flytta hemifrån
Bär du glasögon eller linser: Linser och glasögon på kvällarna ibland.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Det varierar
Har du piercing: Öronen
Vill du gifta dig:  JA
Vill du ha barn: Nej, inte just nu iaf.
Solar du ofta: Mer förut.
Är du bra på att laga mat: Jag äger ! helt ärligt.
Är du flygrädd: Ja !
Hur vig är du:  Ovig. (tycker jag)
Är du musikalisk?: Nej, jag är tondöv.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Vilken är din favoritglass: Piggelin
Tror du på ett liv efter döden: ja
Tycker du om sushi: Nevvah !
Vad äter du helst när du ser på film: Chips
Bor dina föräldrar tillsammans: nej
Har du tandläkarskräck: Nej , älskar att gå till tandläkaren ! =)
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Både och typ.
Vilken ögonfärg har du: Gröngula
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja
Biter du på naglarna: ja :(
Röker du: Nej
Hur ofta tränar/motionerar du: 5 dagar / veckan
Senaste låt du hörde: The sounds - queen of apologies

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

När jag skrev att jag är dålig på att höra av mig betyder det inte att jag aldrig gör det. Jag hör av mig till dom jag bryr mig om.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback