I'm a Diva.

Diva is a female version of a hustla.


Helgen har bestått av jobb, jobb och jobb.
I fredags blev det Länsdans i västerås med köpingsgänget ! GRYMT kul ! Heerregud vilket drag det var, säger bara : Hantis kan slänga sig i väggen ! Här äre länsdanser som gäller ! ;P haha.

Idag efter jobbet så åkte jag hem och hämtade syrran för att dra ner en tur till stugan på Runskär. Helt underbart att vara tillbaka ! Blommorna blommar för fullt, gräset är grönt och buskarna börjar lite smått bli gröna. Jag älskar att vara därnere, det är verkligen min "vila upp sig" plats. Nu när jag jobbar i köping oxå i sommar så kommer jag bo på ön. Mamma kommer aldrig se mig hemma =)

Farmor och farfar är som dom är iaf, farfar är jordens största surkart och ska gnälla på allt samtidigt som farmor är världens mest nyfikna människa. ;)  Vi sitter ute på altan och har precis grillat när en båt åker in mot vår brygga och folket i den vinkar frenetiskt. Farmor och farfar ser inte vilka det är men kan inte sluta grubbla på det. Vi alla ser hur båten åker över till malmön och folk kliver ur den för att åka hem. Istället för att då släppa vilka som satt i båten, tror du inte att min älskade farmor springer efter största kikaren för att spionera ? :O Hjälp säger jag bara, jag , sofie och caroline visste inte vart vi skulle ta vägen. Fullproppade med mat är det inte att rekommendera att skratta så tårarna sprutar. Nej usch, vill ni ha lite privatliv kvar ska ni inte åka förbi familjen Sjöberg på Runskär i sommar iaf ;)


Farmor in action




Farfar in action.




 Syrran har ju något att brås på iaf.


Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Soffe

Men shit, fan vilken snygg syster du har ;)

Postat av: Madde

Javisst ;) hon är så sjukt läcker ;)

Postat av: Madde

Javisst, hon är så jävla läcker ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback