Glad Påsk.

Påsafton har spenderats ute heeela dagen !
Jag och syrran tog bilen och åkte upp till mamma och resten i stugan i Hästnäs för lite påskfrukost. Väldigt mysigt må jag säga. :)    Det blev även en promenad i solskenet och massa solning på altan. Helt underbart ! Jag är röd och fräkning i fejjan nu. :O

Eftermiddagen blev påskmat hos farbror Sören för att passa på att fira honom och faster Sylvie på en gång. Så kul att träffa alla, även där blev det glassandes på altan i kvällssolen. Helt i min smak.
Imorgon blir det jobb i Skultuna och en sväng med Jullebus som även får dojjor på fötterna  !  Kanske hinner träffa en och annan vän emellan alla träningar ;)

Puss på dig. :)
 





Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback